Analog portfolio

 Analog portfolio

Under uddannelsen til håndværk og designlærer skal vi dokumentere 80 % af undervisningen samt vores læring i en analog samt digital (= denne blog) portfolio. 

Jeg har indkøbt denne skitsebog i Flying Tiger 🔎  og har planer om at køre samme stil, som når jeg skriver og tegner/maler i mine notesbøger - sådan en blanding af skrapbooking, bullet journal og art journal. 

Papiret er velegnet til akvarelmaling, som jeg er sikker på, at jeg får brug for på et tidspunkt.


Jeg har tegnet et banner og skrevet mit navn på forsiden med poscatus og ellers holdt forsiden lidt simpel, da siderne indeni vil blive meget informative og fyldt med visuelle indtryk.


Min første side blev en præsentation af det projekt, jeg skulle have med ved første undervisningsgang. Se indlæg om det her 🔎



Kommentarer