Præsentation af mig og et projekt, jeg har lavet...

Til første undervisningsgang skulle vi medbringe en ting, der repræsenterede os selv samt forholde os til disse 4 spørgsmål:

- Hvad betyder den medbragte ting for dig?

- Hvad fortæller tingen om dit forhold til håndværk?

- Fortæller tingen noget om, hvordan du arbejder?

- Viser den, hvilket udtryk, du godt kan lide?

Jeg tænkte, at jeg ser mig selv som farverig, sprælsk og iderig og det er mit computercover et godt eksempel på :)  

Samtidig er projektet et godt eksempel på, hvordan jeg pludselig får ideer og ret hurtigt fører dem ud i livet... bare fordi jeg har det sjovt med processen. Og så tænker jeg ikke så meget mere over det funktionelle (se under "refleksion") 

Jeg elsker at have ting omkring mig i dagligdagen, der gør mig glad og et farverigt cover, som jeg ser hver dag, er blot en reminder om at have det sjovt.

Jeg lærte at hækle af min mor og faster fra da jeg var ca. 8 år og har lagt det på hylden i teenageårene og så taget det op igen som voksen. I årenes løb er jeg blevet mere og mere bidt af, hvad man kan hækle og har hæklet RIGTIGT MANGE TING! 🔎

Det er hæklet i fastmasker med en påsyet såkaldt "doily" 🔎 - på dansk vil man blot kalde det en hæklet cirkel og så lukkes coveret med en træknap. 

Opskrift på den hæklede cirkel er fra "Mindful hækling" af Carmen Heffernan. 🔎

Refleksion: jeg mangler måske lige at afstive coveret, så computeren lettere glider ud og ind af det.


Herunder er desuden nogle billeder fra "in the making".






Se min tik tok/instagram





Kommentarer